Straż Miejska m.st. Warszawy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.strazmiejska.waw.pl/.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- W zakładce STRAŻ/Podziękowania dla Straży Miejskiej od mieszkańców i instytucji opublikowane są w formie skanu i są niedostępne.
- Zakładka ZAMÓWIENIA PUBLICZNE /Sprzedaż Majątku Ruchomego - większość załączników opublikowanych jest w formie skanu i są niedostępne.
- Zakładka KONKURS - większość załączników opublikowanych jest w formie skanu i są niedostępne.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie poniższego oświadczenia wykonawcy
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Dariusza Lewandowskiego - mejlowo dariusz.lewandowski@strazmiejska.waw.pl lub telefonicznie 225986074.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Magdalena Ejsmont - Komendant Straży Miejskiej m.st. Warszawy.,
- Adres: ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa,
- mejl: komenda@strazmiejska.waw.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Główna siedziba
Pierwszy i czwarty Oddział Terenowy
Drugi Oddział Terenowy
Trzeci Oddział Terenowy
Piąty Oddział Terenowy
Szósty Oddział Terenowy
Siódmy Oddział Terenowy
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Linki do usługi online tłumaczenia polskiego języka migowego (PJM)
- Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR)
- Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM)
- Aktualny raport z zapewnienia dostępności
- Deklaracja dostępności została przygotowana w Generatorze Deklaracji Dostępności.