Administratorzy Informacji Publicznej Michał Tomiczek oraz Małgorzata Kumor
Do zadań Administratora Informacji Publicznej należy w szczególności:
- nadzór nad prowadzeniem i aktualizacją strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Straży Miejskiej;
- udzielanie odpowiedzi na wnioski kierowane zgodnie z obowiązującymi przepisami o dostępie do informacji publicznej;
- przygotowanie projektów decyzji o odmowie udzielenia informacji oraz umorzeniu postępowań o udostępnienie informacji,
- prowadzenie rejestru decyzji o odmowie i umorzeniu postępowania o udostępnienie informacji;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej w sprawach związanych z prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej Straży Miejskiej oraz przygotowaniem i udzielaniem odpowiedzi na wnioski;
Zadaniem administratorów jest m. in. czuwanie nad przestrzeganiem obowiązujących zasad udostępniania informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. nr 112 poz. 1198 ze zm.) i Regulaminem postępowania z informacją publiczną i prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej (Zarządzenie nr 15/2010 Komendanta Straży Miejskiej m. st. Warszawy z dnia 04.02.2010 r.).
Informacje publiczne, które nie zostały umieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Straży Miejskiej m.st. Warszawy, zgodnie z art. 10 ust. 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. nr 112 poz. 1198 ze zm.), są udostępniane na wniosek.
Wniosek w formie pisemnej należy przesłać na adres pocztowy: ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa lub faxem na nr 22 598 68 07.
Wniosek w postaci e-maila należy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.